Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Parking free punye pasal..

huhu..harini keluar ofis pukul sebelas malam..hahah..gile..semuanya gara-gara nak parking free..

kesahnye..semenjak akhir2 ni aku mmg slalu parking kat tempat visitor parking kat ofis tu..sebab aku akan balik lewat tiap2 hari..dan kebiasaannya gate parking tu akan di buka dalam kol 7 - 730 malam camtu..lewat2 pun pukul 830 malam..so by dat tyme aku nak balik tu kire dapat la parking free..daripada aku nak menapak ke mydin blakang tu..malas aku..alang2 ade parking free kn..

so harini td cam biase kol 7 aku cekedaut ke gym..dalam misi menguruskan badan ni kan..gate tu x bukak lagi..so normal la..sebab tyme2 camni mmg biase xbukak lagi pun..lepas berworkout sejam 2..nak balik la..lgpun malam ni ade appointment ngan member pasal website die tu pukul 1030 mlm..mase tu da kol 9..aku pun balik ke opis balik nak keluar lah..skali tgk gate tu x bukak lagi..ayo..aku pun patah balik ke summit jalan2 kat situ..kebetulan ade pameran bonsai n stone..tgk2 dulu..pastu dalam kol 1015 tu aku balik ke opis balik utk tgk parking tu..nak balik lah ni..skali xbukak jugak lagi..brader yang jage parking tu boleh siap rilek bace paper lagi..

adoiyai..perut da lapa..appointment ngan member terpakse dikenselkan..esok malam baru jumpe..pastu aku lepak je la dalam kete sambil menanti gate bukak..kete aku da la dekat ngan gate tu..nampak la..mate makin mengantuk..aku jatuhkan seat lepak situ jap..kalau aku keluar je terus mau kene 20-30 hengget gak ni..tape la lepak je..tunggu punye tunggu..aku tgk brader tu keluar masuk kaunter tiket tu..x bukak2 jugak..adoiyai..

then dalam kol 11 camtu baru aku tgk dia bukak gate tu n tutup semua lampu kat kaunter tiket tu..dia nak balik dah..aku yang dalam kete menunggu ni nak gerak la..skali rupanya brader yang jage kaunter tiket tu betul2 park kete sebelah kete aku..gelabah bewak la aku dalam tu..cover2 je dok dalam kete..kot dia prasan..huhuh..lepas 5 minit dia blah..aku pun ape lagi..start kete..terus keluar..huhu..

semuanya gara2 nak parking free punye pasal..x pasal2 kene tunggu sampai 11 malam..nak pedajal aku la tu..huhuh..pasni x parking dalam dah..huhu..serik....

Comments

Popular Posts