Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

20 hari selepas tahun baru

salam..

huhu setelah 20 hari tahun baru 2010 baru aku mampu untuk mula menulis sesuatu dalam blog ni..bukan taknak tulis..tapi asal aku nak tulis je ade keje..asal ade keje je aku nak tulis..tu yang malas tu..

tapi arini aku nak share gak..

cerita tahun baru aku di puncak gunung bunga buah..huhu..dengan ber'view' kan genting highland..aku gerak dari kl ngan min, chaoi, faizal n sorang membe kei..start trekking pukul 1145 malam..15 minit sebelum tahun baru..kire tengok bunga api tengah trek la..best nye trip ni sebab ade yang teman aku..huhu..chaoi pun ade yang teman die..so fair n square la..hehe..sampai puncak lebih kurang kol 5 pagi..terus tido..seronok je kat atas puncak..hehe..

balik pulak di sambung ngan cerita sedih..sedih??huhu..eksiden..ha??eksiden??ye eksiden..asyikla eksiden aku ni kn..tapi nak wat camane..redha je la..da la..malas aku nak cite pasal mende yang tak best ni..da setel da pun..ni tgh tunggu kete siap je..

ceritanya skarang aku seronok ngan kehidupan aku..ye memang tak terlalu senang dengan kemewahan..sebab aku still lagi menceri kesenangan hidup ni..ade duit banyak..bawak kete besar..tapi cukup buat aku bahagia..hehe..mak aku pun da sronok ngan kehidupan aku skang..tapi pada aku ade lagi misi yang perlu aku selesaikan..

azam tahun baru ni da pun aku set kan..aku harap sangat ianya berjaya..insyaAllah..aku taknak target jauh2..yup memang plan mase panjang tu da ade..tapi plan mase dekat ni lebih ditumpukan..so dat plan mase panjang nnt senang untuk kita capai..huhu..

harapan aku..pada semua orang..semoga anda semua senang dengan aku..doakan aku berjaya..hmm...kereta impian aku tu..tolong..kawan2..doakan aku untuk memilikinya..huhu..kan best kalau kawen sok datang bawak RX-8..huhu..baru ade style..hehe..so doakan ek..tu je la coretan di awal tahun ni..

p/s:tak sangka plak harini aku start tulis blog ni..mungkin ade yang anggap entri aku kali ni lain atau special..tapi ianya sekadar entri di awal tahun..aku bahagia..

Comments

Popular Posts