Followers

Thursday, May 27, 2010

semakin bahagia..

5/27/2010 04:23:00 PM Posted by Andy Fairuz No comments
aku nak bitau aku semakin bahagia..huhu..



aku bahagia bila mereka ini sentiasa memberi kasih sayang dan dorongan untuk aku berjaya..dan sekarang aku bahagia bile aku da start nak bahagiakan diorang



aku bahagia bile aku ade sorang makcik yang dah bagi aku macam2..jasanya sangat banyak pada aku..bahagia bila ade insan seperti beliau ni..



aku bahagia bile ade adek beradek yang paham kegilaan aku..same2 sengal..



aku bahagia bila pagi2 sampai opis ade orang ni yang boley aku gado ngan die tiap2 ari..kesengalan tahap dewa..



aku sangat bahagia bile ade insan yang sangat menyayangi aku..bagi sokongan utk aku..bagi kasih sayang die kat aku..support aku..hepi kan aku..n paling penting bahagiakan aku..huhu..



aku bahagia bila mereka semua da bahagiakan aku..
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment