Followers

Thursday, September 16, 2010

ber'purple' di hari raya..

9/16/2010 01:32:00 PM Posted by Andy Fairuz No comments


salam lebaran buat semua..

kesah lebaran aku mulakan dengan tajuk ber'purple' di hari raya yang mana tahun 2010 ini membawa kesah berbeza seperti tahun2 sebelumnya..ya..tahun ini tahun ungu dalam kesah rayaku kali ini..
kesah bermula seawal pagi raya apabila 1 family aku tahun ni mengenakan pakaian serba ungu di pagi mulia ini..aku dengan baju melayu purple 4 thn lepas punye..huhu..walaupun baju lama..namun ia masih kelihatan baru bila 1 family bertemakan ungu..hehe..

sampai umah nenek..rupanya family ucu pun pakai tema purple jugak..huhu..ucu, maksu ngan anak die..nurin..semua pakai purple..huhu..aduhai..ske btol aku..



otw gi smayang jumaat..jumpe ade 1 kete proton lame warne purple..diikuti sebuah lori besar jugak kaler purple..huhu..berturut plak tu..sampai masjid..ya allah..banyak btol ungu kat masjid ni..huhu..

memang berpurple la raya ni..nak jadi cerita lagi..cik puan yasmin juga telah mengenakan pakaian serba ungu di pagi raya tu..huhu..comey..suke2..katenye nanti aku datang sane nak beraye pun cik puan ku ni nak pakai baju ni..hehe..bagus2..




sangat suka aku bila banyaknye warna purple kelihatan dikala hari raya ini..apa specialnye purple ni??apakah aku terlalu obses pada warna purple ini..?yup..memang tepat skali..huhu..sangat obses..dan aku bertambah suka bila makin banyak warna purple keloihatan di depan mata ku..huhu..

emm..sekian untuk post kali ni..kesah raya ku berwarna purple..huhu..
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment