Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

aktiviti hujung minggu ku indah

huhu..just wanna share aktivitu hujung minggu ku..huhu..memang indah..bila ditemani sumone yang dah betol2 hepikan aku..

jumaat:
- malam amek die kat KL sentral lebih kurang kol 12..
- gi danau kota cari suar..
- balik dalam kol 3..

sabtu:
- pagi keje cam biase..
- tghri balik keje kene setelkan keje kat umah plak..
- kol 3 baru kuar terus gi JJ bukit tinggi..
- plan nk tgk wayang kat situ tak jadi..
- makan je kat bukit tinggi..sebab aku kene balik..ade urusan sket kat umah..
- malam baru kuar balik..g JJ bukit raja plak..
- tgk midnight..citer khurafat..
- balik midnight..g uptown lak..cari suar..
- balik dalam kol 3 lebih..

ahad:
- bangun lambat sket..hehe..tghri gak baru kuar..
- terus g sunway pyramid..
- sampai terus makan..layan mcd..sambil tgk anak orang men kat playground mcd tu..
- men ice skating sesame..first time bawak die men ice skating..
- die pun pirst time men..sronok sangat..huhu..pengalaman yang paling seronok..
- 2 kali gak la die jatuh..hehe..
- abis men..terus gerak balik anta die kat ktm..
- otw balik jadi 1 kejadian..kete kene hentam..
- ujan lebat..tetibe kete emergency break..
- tapi setel da..just isau gile tyme tu..naseb die ade cool kan aku..thanx dear..
- sampai ktm member die cakap tiket kol 9.30..
- sempat g timesquare jap..gi lowyat cari no celcom..
- tak dapat pape pun..dapat penat je..hehe..
- tapi yang penting dapat dating..
- 9.20 sampai ktm balik..
- ngam 9.30 die naik bas n terus gerak..

huhu..3 hari yang tak berape nak 3 ni yang best sangat..bahagia je ase..seronok dapat dating..da la susah nak jumpe..jauh..tapi bile jumpe macam2 aktiviti plak yang kite buat..so aku happy sangat..huhu..syg..nak dating agi..hehe..

-love u so much dear-

Comments

Popular Posts