Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

lamenye lah kan...

memang lame pun..last entry awal bulan lepas..ni da ujung bulan baru aku menaep..thats y aku ni bukan la blogger tegar..for those yang melayan blog aku ni aku mintak maaf banyak2..bukan bz mane pun..tapi malas..so entry kali ni pun sebab nak mengisi kekosongan entry bulan ni..insyaallah pasni aku akan mule balik menaep..hehe..nak try kurangkan sket entry pasal personal ni..lebih kepada umum dan pandangan peribadi berkenaan apa yang aku lihat,tengok,nampak tiap2 ari disekeliling aku ni..macam tajuk blog aku dulu.."dari mata yang memandang..."

so insyaallah pasni topik2 yang diperkatakan lebih menjerumus kepada perkara bersifat general atas apa yang aku nampak je..dari perspektif aku..n yes of course anda boleh lontarkan sebarang pandangan atau komen..tak kesahla yg membina ataupun tidak..tapi mestila yang boley diterima akal..hehe..ok..

see ya..

Comments

Popular Posts