Followers

Thursday, October 23, 2014

Takwim 2015

10/23/2014 10:52:00 AM Posted by Andy Fairuz , No comments
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Ramai jugak yang mencari tarikh cuti untuk tahun hadapan. Sebelum ni aku ade post tentang banyaknye cuti hujung minggu pada tahun 2015. Bagi mereka yang nak merancang masa cuti mereka tahun depan sudah semestinya ini yang mereka cari. Yelah mungkin ade yang nak pergi melancong, balik kampung, kahwin, honeymoon dan sebagainya.

Jadi berkaitan dengan itu, mungkin ramai juga yang tercari-cari takwim persekolahan bagi tahun 2015. Bagi mereka yang telah berkeluarga dan mempunyai anak yang bersekolah, perancangan percutian juga haruslah mengikuti takwim persekolahan yang telah ditetapkan oleh kementerian. Aku juga menunggu takwim ni keluar. Nak tetapkan majlis perkahwinan aku tahun depan. Bakal mak mertua nak buat masa cuti sekolah katanya. so kene lah turutkan.

So kat sini aku lampirkan takwim persekolahan bagi tahun 2015 yang telah dikeluarkan oleh pihak kementerian pendidikan malaysia menerusi laman webnya www.moe.gov.my. Kat sini aku dah tukar kepada format jpeg dari format asalnya pdf.


So, rancanglah percutian anda dengan sebaik mungkin. Okay..!! Emm..dah boleh la nak plan majlis kahwin tahun depan..hehe..dan honeymoon skaliii...hehe..
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment