Followers

Wednesday, February 13, 2008

Yong Yap | DONE!!!

2/13/2008 07:49:00 AM Posted by Andy Fairuz No comments
Satu lagi kejayaan telah aku cipta apabila selesainya XPDC gunung Yong Yap pada 7,8,9 dan 10 Februari 2008 lalu..

Gunung Yong Yap yang merupakan salah satu dari senarai G7 mempunyai ketinggian kira2 2168m dan merupakan gunung ke6 tertinggi di semenanjung Malaysia.

dengan berjayanya aku menawan puncak yong yap ni maknenye aku telah menambah 1 lagi koleksi G7 aku selepas Tahan, Korbu, Gayong dan Yong Belar..so buat mase skang ni baru selesai 5 sahaja..lagi 2, Chamah dan Ulu Sepat insyaallah kalau ade rezeki dalam tahun ni gak aku nak abiskan..doakan aku..

sudah semestinya banyak pengalaman best sepanjang XPDC aku kali ni..dan sememangnye aku merasakan yong yap memang best..tambahan lagi cuaca yang menarik tanpa hujan..view yang terbaik..gabungan team member yang sempoi menambah lagi ke'best'an XPDC ni..
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment