Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Yong Yap | DONE!!!

Satu lagi kejayaan telah aku cipta apabila selesainya XPDC gunung Yong Yap pada 7,8,9 dan 10 Februari 2008 lalu..

Gunung Yong Yap yang merupakan salah satu dari senarai G7 mempunyai ketinggian kira2 2168m dan merupakan gunung ke6 tertinggi di semenanjung Malaysia.

dengan berjayanya aku menawan puncak yong yap ni maknenye aku telah menambah 1 lagi koleksi G7 aku selepas Tahan, Korbu, Gayong dan Yong Belar..so buat mase skang ni baru selesai 5 sahaja..lagi 2, Chamah dan Ulu Sepat insyaallah kalau ade rezeki dalam tahun ni gak aku nak abiskan..doakan aku..

sudah semestinya banyak pengalaman best sepanjang XPDC aku kali ni..dan sememangnye aku merasakan yong yap memang best..tambahan lagi cuaca yang menarik tanpa hujan..view yang terbaik..gabungan team member yang sempoi menambah lagi ke'best'an XPDC ni..

Comments

Popular Posts