Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

iwanttobeamagician

huh..sejak akhir2 ni kerjaya aku sebagai ahli silap mata semakin mendapat sambutan dihati aku..pada asalnya aku ngan chaoi mule menggiatkan kembali aktiviti magic ni hanyalah untuk menambah kenalan baru untuk dijadikan prospek bisnes.tapi sejak minggu lepas bile aku ngan chaoi slalu lepak uptown untuk lepak ngan brader magic,man magic uptown tu,jumpe la plak ngan 2 orang mamat yang sehobi ngan aku,mahfuz & mail..

tengok pade gaye biase je tapi bile tengok pade skill,knowledge,experience..memang tak dapat dinafikan kehebatannye.aku hanyalah mampu melihat kehebatan mereka.skarang boleh dikatekan tiap2 malam aku ngan chaoi akan lepak uptown untuk tambah sikit knowledge pasal magic ni..

dan kelmarin keghairahan untuk bersilapmata memuncak lagi bile dipertemukan dengan shahril fuyoomagic tu..lepak minum sesame sambil dipertontonkan kehebatan magic beliau..sambil tu kutip sket tips2 dari die..kire ok la lepak ngan diorang..takde la nyombong..masih nak berkongsi pengalaman ngan kitorang..

lepak ngam mahfuz ngan mail tu..fuh..knowledge gile banyak..cakap je name magician...sume tau..cakap je trick name ape..seme tau..cakap je dvd magic edisi ape..sume tau..aku plak menganga..taktau ape..emm mase ni la nak blaja pun..mail plak siap pernah perform on stage lagi..sharil fuyoomagic tu member2 je..huhu..aku stakat perform streetmagic jela..

emm dan skarang aku mau improvekan ilmu silapmata aku..untuk kamu2 jugak..aku nak hiburkan korang..okeh..last but not least..i want to be a magician..

Comments

Popular Posts