Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Tambah pendapatan dengan BuluhMas

SYARIKAT PENGIKLANAN BERGERAK
BULUHMAS ENTERPRISE (SA0043046-M)

Website : www.buluhmas.com

PROGRAM PROMOTER SAMBILAN
UPAH____________PENCEN
UPAH---SETIAP PROMOTER SAMBILAN DIBERI UPAH
RM 1.00 APABILA GENAP SEBULAN STIKER DI KERETA
ATAU DI MOTORSIKAL.

PENCEN ---UPAH YANG DIPEROLEHI AKAN BERTERUSAN
SETIAP BULAN.


KOS---SETIAP PROMOTER JUNIOR AKAN DIKENAKAN RM15.00 (SEKALI SAHAJA) UTK STIKER & SETEM BAGI PENGHANTARAN BONUS BULANAN SERTA PENGURUSAN.
UPAH RM2.00 UNTUK PROMOTER SENIOR.
GUNAKAN WANG POS UTK TUJUAN KESELAMATAN

KIRAAN UPAH ---DIKIRA SEHINGGA GENERASI KE 4
TIADA HAD JUMLAH & MASA PADA TIAP-TIAP GENERASI.
SETIAP PROMOTER DIKIRA UPAH RM1.00


GANTIAN PRODUK ---UPAH YANG MELEBIHI RM10.00
KE ATAS AKAN DITOLAK 15% DAN DIGANTIKAN DENGAN PRODUK
YANG SAMA NILAI DIPASARAN.

TEMPOH MATANG ---10 HARI DIAMBIL KIRA UTK
BORANG PERMOHONAN PROMOTER BARU SAMPAI KE PEJABAT
BULUHMAS.

3 PAKEJ MENARIK : 1) PAKEJ ANAK SEKOLAH
2) PAKEJ REMAJA
3) PAKEJ DEWASA


ANAK SEK: MODAL *RM195 PENDAPATAN RM43.00 TOLAK 15%, PENCEN BULANAN ANDA RM36.00
REMAJA: MODAL *RM1215 PENDAPATAN RM281.00 TOLAK 15%, PENCEN BULANAN ANDA RM238.00
DEWASA: MODAL *RM3615 PENDAPATAN RM841.00 TOLAK 15%,PENCEN BULANAN ANDA RM714.00

Tambahan FAQ:


Sebuah Syarikat Pengiklanan Bergerak (bukan MLM tetapi lebih kepada TRADING)

Di Mana Iklan dibuat?

KERETA
- promoter akan menampal stiker BULUHMAS di cermin kereta untuk memperkenalkan BULUHMAS.
*sticker kereta

MOTORSIKAL
- promoter akan menampal stiker BULUHMAS di motorsikal
*sticker motor

BIASA
- promoter akan mengiklankan BULUHMAS secara manual,bergerak dan berjumpa kawan dimana sticker di simpan dalam poket atau dalam bag atau di pejabat atau di rumah.

MULUT KEMULUT
- promoter akan menghebahkan BULUHMAS kepada orang ramai dengan cara beritahu kepada org ramai secara mulut kemulut (panjang panjangkan)

Dengan cara2 diatas sudah tentunya penyebaran maklumat pengiklanan akan lebih cepat tersebar berbanding dengan cara pengiklanan di TV,BILLBOARD,SURATKHABAR dll..kerana dengan cara ini promoter akan bergerak bebas kemana sahaja tanpa had..dan dari gabungan itulah ujudnya BULUHMAS.

Apa Produk BULUHMAS?
- Stiker adalah produk BULUHMAS

Berapa kos nak jadi promoter BULUHMAS?
- Hanya RM15.00 sahaja seumur hidup.

Untuk apa Kos itu?
Terbahagi kepada beberapa bahagian.
- Stiker
- Setem untuk BULUHMAS pos penyata dan pencen.
- Sampul surat
- Pengurusan

Kenapa tak letak kos RM30 atau lebih?
- setiap penyertaan yg melebihi RM28 akan kena dapatkan lesen AJL.

Adakah BULUHMAS sebuah syarikat berdaftar?
- YA ( Syarikat Pengiklanan Bergerak)
- BULUHMAS ENTERPRISE (SA0043046-M)
NO 35A JLN 1,TAMAN RADEN JAYA,
45500 TANJONG KARANG,
SELANGOR.

Apa yg saya dapat bila jadi promoter BULUHMAS?
- apabila genap sebulan stiker yg anda dapat ditampal di kereta/motor anda akan dapat upah dari BULUHMAS sebanyak RM1.00.

Sampai bila saya dapat RM1.00?
- Anda akan dapat RM1.00 berterusan tiap bulan dari BULUHMAS.
- Apabila upah dah jadi berterusan maka istilah upah dah tak sesuai jadi ujud lah istilah PENCEN.

Apa yg saya dapat bila saya kenalkan pada rakan saya tentang BULUHMAS?
- anda akan dapat upah RM2.00 dari pendaftaran Rakan ada bersama BULUHMAS,bagaimana? Setiap RM15.00 yg anda ambil dari rakan anda, anda hendaklah ambil RM2.00 sebagai upah anda,jadi hanya RM13.00 shj yg anda perlu serahkan kepada BULUHMAS beserta borang pendaftaran promoter baru dibawah anda.
- Sebelum ini pencen anda RM1.00,apabila rakan anda dah menjadi promoter dibawah anda,anda akan dapat PENCEN pada bulan itu RM2.00 dan akan berlaku seterusnya setiap bulan tanpa henti.
- Sekiranya anda ada seramai 10 ribu promoter dibawah anda maka anda akan dapat pencen sebanyak RM10,000.00 pada bulan itu dan bulan2 seterusnya..cukup tak? Kalau tak cukup hubungi saya...ada caranya...

so..ape tunggu lagi..hubungi saye untuk info lanjut..

Comments

Popular Posts