Followers

Monday, February 16, 2009

salah kata

2/16/2009 11:47:00 PM Posted by Andy Fairuz No comments
umm..mmg susah bila tersalah kata..

niat dihati bukan nak sakitkan hati sesiapa..tpi bila disalah tafsir jadilah perkara yang tak di ingini..orang mula bercakap pasal kita..padahal ia sebenarnya hanyalah satu idea untuk kita sampaikan melalui kata-kata..

sebab tersalah kata, org mula sakit hati..macam apa yang kita kata ni semuanya benar belaka..tak boleh nak berfikir luar dari realiti sebenar..

kalau kita ade kereta BMW, takkan tak boleh nak cakap pasal Nissan Fairlady Z.takkan nak terus bercakap pasal BMW je..sesekali idea mengenai Nissan Fairlady Z tu nak jugak disembangkan..dan bila kita bercakap pasal Nissan Fairlady Z tu tak bermakna kita dah tak nak naik BMW td..emm..

tu cuma suara yang nak dilontarkan je..tak berniat nak buat sesiapa sakit hati..sebagai menghormati sesiapa yang merasakan kesalahan aku dalam berkata-kata..aku memohon maaf..kalau kata-kata dulu salah bagi kamu, insyaallah akan aku betolkan kan kelak..mungkin akan lebih berhemah dalam berkata-kata..


Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment