Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

In da middle of march

huh..untuk bulan mac ni..baru nak mula mem'blog'..da masuk separuh mac baru nak mula menulis..bukan takde masa tapi takde idea..apa yang boleh dikongsi untuk bulan mac ni ialah hari bahagia aku..hari jadi aku.

enam mac dua ribu sembilan jam sebelas suku pagi genaplah usiaku dua puluh lima tahun. seperti biasa akan berduyun-duyunlah mesej yang masuk dalam telefon bimbit aku ni.wish happy birthday.urm thanx la kawan-kawan..ingat jugak korang kat aku..yang best bila cik lat tak mesej aku pada awal jam 12 tengahmalam..tapi tepat 11.15 pagi. die call n wish birthday kat aku..terharunya..mekaseh cik lat..

ari tu apa yang aku dapat adalah sepotong kek secret recipe adiah dari rozie yang aku jumpa waktu nak g event emall kat hotel maya..lepak ngan chaoi makan kek sesama..zul pun ada lepak skali..skali lagi aku terharu..huhu..ada gak orang bagi sumthing kat aku..huhu..mekaseh gak kat rozie..huhu..

tu citer birthday aku dulu.yang da berlalu lebih kurang 2 minggu..arini..di saat aku tulis blog ni plak..birthday sepupu aku baru saje berlalu..shasha nye birthday..epi besday sha..huhusori la lambat wish kat kamu..huhu..

ummpape pun yang berlaku..aku sangat suka pada bulan 3 ni..tak tau nape..satu kebanggaan plak bila masuknye bulan mac ni..huhu..

Comments

Popular Posts