Followers

Wednesday, December 09, 2009

Nd. income ko bulan ni RM 10,000

12/09/2009 06:35:00 PM Posted by Andy Fairuz No comments
huhu..banyak sambutan bila aku menyatakan status aku ym dengan kata-kata seperti tajuk diatas..huhu..ramai yang reply dengan nada yang terkejut..semua ingat aku dah dapat..huhu..hmm..aku dapat 10K baru korang terkejut ye..emm..sbenarnya status tu aku tulis untuk semua orang baca..dan ia seakan-akan mendoakan untuk aku capai target aku tu bulan ni..



apa yang boleh aku katakan..memang aku mahukan RM 10,000 tu bulan ni..aku perlu..untuk komitment aku bulan ni..seriously..untuk ape tu korang tak payah tau la..tapi memang aku perlukannya..so u guys out there yang baca entry aku kali ni..tolong baca ayat ni "Nd, income ko bulan ni RM10,000".kalau boleh loud and clear..huhu..doakan aku untuk dapatkannya..ok..
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment