Followers

Friday, December 04, 2009

purple la plak..

12/04/2009 10:34:00 PM Posted by Andy Fairuz No comments
wah...berwajah baru da plak..hehe..masuk bulan baru ni kene datang dengan semangat yang baru..betul-betul baru..emm bulan ni pastinya lebih mencabar dari bulan-bulan lepas..dan aku yakin cabaran yang mencebar tu pastinya ade habuan yang lebih menyeronokkan..huhu..pastinya bulan ni aku mau kerja lebih keras lagi..target terus 10K bulan ni..aku maukan 10K tu..huhu..kawan-kawan tolong doakan aku..

dan aku seronok sangat memulakan bulan ni..dengan beban kerja yang menimbus selama ni telah aku siapkan..walaupun kerja baru dah pun datang..tapi lega bila yang lama tu dah settle..seronok juga aku mulakan bulan ni kerana ada sesuatu yang menanti aku..huhu tunggu...tak sabar rasanya...

and of course apa yang ibu aku maukan dari aku pada bulan ni..KERETA..huhu..insyaallah akan aku miliki intuk bondaku tercinta..huhu..juga tungguuuuu...

salam,
ndferuz
..
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment