Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

release sket..

huhu..lame btol aku tak memblog ni..sangat sibuk dengan kerja..bile kerja tak siap konfem kene maki ngan bos..biasa la..ape pun kerja..mesti kene maki ngan bos..da puas kene hambur ngan kata makian..huhu..

baru2 ni aku dapat tugas baru..kire jawatan baru la dalam opis ni..designer..haha..aku dapat job untuk siapkan design untuk packaging produk untuk usahawan miri..bahagian aku adalah seramai 9 orang..aku dikehendaki menyiapkan 3 sample brand logo beserta 3 sample labelling disign..so total 54 design aku kene siapkan dalam masa seminggu..huhu..memang all out la..ngan pc nye sebijik cam siput babi yang besepah kat depan uma aku tu..lembab nak mampus..namun aku gagahi nya jugak untuk menyiapkan kesemua design tersebut..n tepat pada masanya aku mensubmit kan kesemua design tu..huhu..lega je rase..datang keje pun hepi je..tapi cam biasa la..dok opis ni banyakla keje opis yang aku kene siapkan..

ni skrg agak rileks sket..sbb tu boley memblog ni..huhu..

Comments

Popular Posts