Followers

Friday, May 17, 2013

hoi..banyaknye sawang..

5/17/2013 09:23:00 PM Posted by Andy Fairuz No comments
haha..as usual..memane blog pun yang kite bace yang dah lame tak di usik..lame tak hapdet..maka itu lah tajuk yang paling sesuai untuk di letak..hehe..so seperti kebiasaan orang..itu jugak lah tajuk yang aku kire paling sesuai untuk entri aku kali ni..memang da bersawang..dah dekat stengah tahun dah..since ujung tahun lepas..aku x menaep ni..huhu

so nak di ikutkan banyak bende yang boleh aku kongsikan..tapi tu lah..malas..sibuk..ape lagi..xde idea..macam2 lagi lah alasan membuatkan aku lame x menaep ni..so ni tengah rajin ni..taip la sket..dari xde kn..

so sebagai permulaan tahun ni...HAHAH..tahun ni tu..hihihi..ok2..sebagai permulaan untuk tahun 2013 ni..jom kemas blog..habuk banyak sangat..aku ni da la ade sinus..pantang habuk sket..kang x pasal2 kene g klinik amek ubat..

okeh..nak kemas ape yang patut dulu..da kemas jap g baru sambung membebel..okeh..

Salaammmm...
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment