Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Jobdirumah - Job dan Payment

Assalamualaikum dan salam sejahtera sidang pembaca sekalian.

Jobdirumah merupakan satu platform untuk anda menjana pendapatan sambilan dengan melakukan pelbagai bidang tugas hanya dari rumah. Apa yang menarik adalah ia menyediakan "Tips & Tricks" untuk anda yang ingin melaksanakan job dari rumah ini.

Nak kongsi pengalaman, banyak gila job yang dihantar kepada kita melalui JDR ini, dan ia bergantung kepada kesungguhan kita untuk dapatkan job tersebut seterusnya menyiapkannya dengan tempoh masa yang ditetapkan. Bagi aku ia memang sangat membantu bagi mereka yang inginkan pendapatan sampingan dengan melakukan kerja dari rumah.

Ni pengalaman aku dalam menyiapkan tugasan yang diberikan. aku dah bermula sejak Mac 2014 lagi. Namun ianya tidaklah begitu memberangsangkan. Namun setelah berusaha sedaya upaya mendapatkan job-job yang bersesuaian, maka aku dapat contract menyiapkan satu tugasan..dan hasilnya boleh lah dibanggakan walaupun sedikit..hehe..ni bukti bayaran yang aku terima dari salah satu job yang aku perolehi..


Sorilah ye..amount tu terpaksa di hide kan..sebab segan la nak tunjuk..hehe.. So every month ade income kira ok la kan..boleh la nak tambah ape yang patut. kalau rajin lagi, lagi banyak lah pendapatan kita.. Pucuk pangkalnya rajin dan jangan malas.. Confirm dapat.



ok.. Teruskan usaha anda. Anda pasti berjaya..

Comments

Popular Posts