Followers

Wednesday, August 20, 2014

Nuffnang CPUV - IKEA - SISAN & Macau Tourism

8/20/2014 03:01:00 PM Posted by Andy Fairuz , 4 comments
Assalamualaikum salam sejahtera..

Selama ni aku x pernah pun nak ambil port pasal Nuffnang CPUV ni..tapi bila melihatkan ramai rupanya ternanti-nanti saat munculnya CPUV baru pada akaun masing-masing aku mula rasa bahawa aku juga perlu untuk dapatkan CPUV ni..ye lah..kat sinilah boleh kita jana income kita di Nuffnang ni.

So, entry kali ni aku jugak nak share perasaan aku bila dapat CPUV baru dari Nuffnang ni.. hehe..macam blogger2 lain..yang biasa aku baca entry mereka di blog masing2.. tengok ni..


Pada tawaran kali ni ade 2 CPUV Campaigns baru yang aku terima..iaitu IKEA - SISAN dan Macau Tourism.. apakah 2 kempen itu..nantu aku cuba kupas dengan lebih lanjut..

Anyway anyhow..thanks to Nuffnang atas tawaran ni..hehe..
Reactions:

4 comments: