Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Umm...ape punye header la..

wah..besornye header aku nih..emmm..ok la tu biar nampak sket aku nye blog nih..huhu..header gambor kaki..patutnye gambo kaki letak kat footer..takpe la nanti da ade gambo header yang sesuai aku letak la kat atas tu..buat sementara nih letakla gambo kaki tu..pic tu diambil pade ketika aku menunggu bas mase balik dari klas kat fakulti..bosan..
minggu lepas aku naik bas sepanjang minggu..huhu..kete takde kan..lagipun langkah berjimat..heheh..dan semalam baru aku amek kete aku yang telah di'pimp my ride'kan..huhu..tuka kaler je..kaler oreng..heheh..tapi agak tidak mengikut citarasa aku..kaler da ok..cumenye ape yang aku mintak die tak buat..aku soh buat bonet depan kaler itam..die tak buat..mende la..tapi nak buat camane kan..ok je pun..emm pasni takde la rase segan sangat nak bawak org nek kete tu..ye lah..dah di'pimp my ride'kn hehe..
nanti aku post kan pic kete aku terbaru nih..okeh..

Comments

  1. hehehe....
    sxoba soba aku nak nek kete ko nih...
    hehe... tggu next sem r nih..
    << heheheheheehhehehehe >>

    ReplyDelete
  2. (monolog dalaman: *snifff~ *sniiiff~ err, apsal plak ada cam bau kaki puaka niehh?? err, taper laa, wat dunno jerr.. agaknyer, pak andy nie xsempat basuh kaki lagi kottt..xperr..senyumm jerrr.. )

    ^_^ errr, dah cuunnnn la tueee header gmbo kaki ko tuuueee..

    .
    .
    .
    (monolog dalaman: tak tahannn siott tt bau kakiiii~)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts