Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Ini K E S A H semalam

huh..semalam..banyak gak perkara berlaku..

semalam..tanggal 3 jun 2008..merupakan tarikh istimewa aku sekeluarga sebab tarikh itu adalah tarikh kelahiran bonda ku tersayang..ewah..huhu..smalam bday ibuku..tak bagi pe pun..just wish happy bday je kat die..adik aku lebih awal wish..

seawal pagi aku bersiap macam biasa ke kelas..tapi semalam aku ke bersiap untuk mengambil exam Adobe Flash CS3 aku..exam start kol 9.00..aku sampai lambat sket..dala tak prepare ape..kire tawakal je la..sampai tempat exam ade 3 4 orang da setel jawab exam..aik..takkan cepat benar..siap dapat seratos peratos lagi..huhu..mentang2 soklan bocor..emm aku orang last masuk bilik exam tu..jawab cam biase..ngan tenang..mase berjalan..sorang demi sorang kuar bilik exam tu..lebey kurang kol 10.01..aku setel..jawab soklan yang pengabisan..terus end question..perkare best yang aku dapat smalam..aku pass..huhu..dapat cert by adobe..haha..yang paling aku terkejut..passing mark nye 70..dan aku dapat markah...70..huhu...memang naseb..kalau tak penat je datang kelas tiap2 ari..tapi tak dapat sijil..

semalam petang dalam kol 3..aku call wanna..tanye die kat ne..sbb nak ajak die g anta kete..huhu..mau tukar kaler..kedai cat nye kat sek 24..setelah deal ngan brader workshop tu..aku stuju untuk tukar kale kete aku ngan harga RM1900..tapi kale aku lom decide lagi..buat mase skang ni aku anta kete tu untuk proses ketuk,plaster ape sume la..lagi 2,3 ari aku datang balik untuk bitau kaler baru kete aku..

smalam jugak..bonda ku ajak g kedai handphone..huhu..bukan nak cari utk aku..tapi untuk dirinye sendri..hehe..mak aku beli handphone baru..beli kat sek 18 je..sony ericsson K530i dengan harge RM 535 dapat 512m nye memory card..ok la tu..huhu..

emm..overall..smalam aku rase best je..tak tau la ape x-factor nye..huhu..smalam..smalam..

Comments

Popular Posts