Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

perjumpaan semula

smalam..setelah lebih kurang setahun aku tak bersama dengan mereka..aku dipanggil oleh zul persi..utk lepak skali ngan budak2 persi yang laen..emm..pas balik keje smalam..aku basuh kete sket..terus siap jumpe dak2 tu..

berlokasikan sek 7 aku drive..sampai2 je terus aku jumpe chaoi..dibawanye aku ke blok ujung pusat komersil sek 7 tu..g umah teck..die eksiden moto..gi tengok die..teruk gak..moto je la teruk..die cedera ringan..

pas tunggu kehadiran sume peserta..akhirnye seramai 10 orang dapat dikumpulkan..aku, chaoi, wani, zul, fyra, wawa,yan,teck,mie,ngan bod..nek 3 kete..terus parking kete kat depan medan selera sek 7 tu..jalan kaki masuk i-city..huhu..

masuk i-city..jalan2 amek gambar..kejap tu datang 3 org agi..as,pija ngan adek die..pastu round2 ag..amek gambar ag...kejap tu datang plak buyung ngan awek die..
huhu..meriah2..huhu.

hasilnye..








pas jalan2 i-city..lepak abu cafe kat pusat commercial..sampai sane plak jumpe amer ngan zarip..oder makan minum..sembang2..gelak2..sambil sembang n gelak tu datang plak faizal, kei ngan adek die..huhu..memang ramai smalam..



sampai kol 3 lepak smalam..huhu..sampai umah gayot ngan cik puan sampai pagi..tak tido aku smalam..huhu..

Comments

Post a Comment

Popular Posts