Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

rokok,asap rokok dan perokok..

huhu..sejak minggu lepas aku da mula rase batuk2 ni..n hingga hari ni masih belum berjumpa akan sembuhnya penyakit ni..yang bestnye batuk aku ni tade kahak..so agak perit bile setiap kali aku batuk..kene tarik dalam2 untuk legakan rase tu..

kelmarin..aku gi klinik..pakcik aku..hehe..so dapat free la kn..emm..doktor tanye aku..sakit pe??batuk..huhu.

ni antara kemungkinan yang aku dapat dari doktor..penyebab utama aku batuk..

1. doktor: ko ni same cam abah ko..ade lelah tak..??
aku: tade..tah2 ko nak lelah tak??huhu..

2. doktor: tah2 ko ni kene tempias kot??
aku: tempias pe plak ni..
doktor: ye la..nenek pun semput..maybe turun kat ko tak??

3. doktor: smoker??
aku: nope..
doktor: 2nd smoker??
aku: yup..kat opis ade bos isap rokok..memang slalu sdot la asap tu..huhu

haha..then doktor cot cet kat aku lebih kurang dapat la aku ubat..huhu..so..dari ape yang aku ley simpulkan kat sini 1 mende je yang aku bley jadikan alasan kukuh kenapa aku batuk gile ni..iaitu kemungkinan yang ketiga..huhu

skarang aku kat kota bharu..ade keje..n aku pegi ngan bos aku tu..huhu..n sepanjang perjalanan ni jugaklah aku kene terima asap rokok tu..n yang bestnye aku dok sebilik ngan die..wahahah..memang derita bila setiap kali die nyalakan rokok dia tu..huhu..

ni tatau la bile nak baik..perit sangat bile batuk..huhu..harap2 baik cepat la..huhu..ubat masih makan..tade lagi yang miss..esok last day utk aku makan ubat2 tu..huhu..hope esok setel..wahahaha...

*bley plak bapak aku pikir yang aku kene santau ke ape ke..sebab gi kelantan minggu lepas..huhu

Comments

Popular Posts