Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Tarian kuda gaya gangnam..

ape punye stail la ni..yup memang cam happening je tgk cara dia menari terkinja2 tu..hehe..boleh layan beb..tapi ade la 2 3 kelompok manusia yang mengkaji perihal gangnam style ni..n ade setengahnya aku bersetuju..dan aku terima dengan hati terbuka..tapi ade segelintir yang mengarut..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=505441286152045&set=a.168083329887844.41614.162729517089892&type=1&theater

link atas ni yang ok..aku setuju benar..tapi ade yang kate pasal lagu ni hina nabi lah..cite pasal naik buroq la..amende la tu..xde kene mengena kot..tau la x suka gangnam tu..tapi x payah la buat cite bukan2..

aku setuju kalau kate lagi ni ajak orang rosak akhlak..memang dari segi lirik dan video klipnya camtu pun..so kite ni jangan la dok ikut mende yang mengajak orang rosak akhlak..kan..bagi tau sume orang mende ni x elok sebab memang x elok..xpe la..ni nak bitau mende x elok tapi dok buat cite x btol..

hmm..tu satu hal..ade segelintir golongan pulak..da ade orang bagi nasihat..bongkar tentang rosaknye akhlak si gangnam style ni..dia pulak boleh kutuk orang yang bagi nasihat tu..kate sebok kaji pasal gangnam ni tapi alquran xreti nak kaji..ape punye statement la tu..masalahnye alquran da ade yang kaji pun..tu pun bukan ko nak ikot..lagi mau kate gangnam style ni AWESOME...bodoh agaknye..da tentu2 la camtu stylenye..terang2 rosak akhlak..

aku tgk mende yang di bawak ni memang style..cam happening je kalau wat kan..tapi bila da tau..n da ade yang bagi nasihat..lagi style kalau x ikot kn..

Comments

Popular Posts