Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

LAPORAN BERIKUTNYA

Salam sume..emm..setelah streamyx umah aku di band buat sementara waktu pada masa ni sebab tak bayar bil, mmg lame aku tak post..dikala aku on9 ni pun aku kat kedai mamak khulafa sek 7 lame blakang shell tu..ni je la tyme aku nk on9..so ade mase sket nie aku nak mengepost sket citer sepanjang aku tak post kesah terbaru aku nih..

emm..banyak gak mende terjadi..

antara yang paling best adalah kesah rosaknye laptop aku dikala esoknye aku nak present final projek aku..huh..mmg dugaan.. projek aku mmg tak se perfect yang aku harapkan..dan aku mmg nekad nak present gak walaupun tak perfect..atleast aku present..tapi mende nak jadi..petang tu lebey kurang kol 5, dikala aku sedang meng'on9'kan diri aku,tetibe laptop aku padam..try on balik takley..terus aku shoot ke pas untuk anta laptop aku..dan hasilnye..mainboard laptop aku rosak...huh..nak buat balik mmg takley..tak sempat da..backup pun dalam tu gak..

esoknye mmg aku takley pizen..aku ke HP service center kat damansara untuk anta laptop aku..die bitau paling cepat 3 ari,..balik terus aku ke uitm jumpe koordinator projek pn rozi..n die takley wat pape melainkan aku kene prizen next sem tanpa grad..tapi aku diberi keistimewaan untuk tak hadir klas..n make sure aku siap projek aku....huhu..dan skarang aku da dapat balik laptop aku..dan dalam proses menyiapkan balik keje aku..

hmm..tu citer laptop..kesah yang laen hanyalah kesah harian ku yang meniage tiap2 malam..hmm..takde yang special..biase je..emm..tunggu jela nnti..okeh..takde mood ni..nak balik tido...ngantok da ni..letey gak ni..okeh..


Comments

  1. hmm..
    tragis sungguh tak bule wat presentation..
    nway, gud luck for next sem..

    sementara tuh, jom ikut org wat bisnes..
    heh..heh..heh...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts