Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Orang tv??

2-3 ari lepas shahin budak meniage kat anggerik tu bitau yang mael masok tv..fuyoo magic..emm katenye next week ni die nye slot untuk kene magic..huhu..jadi org tv da die..mmg die ade bitau..si sharil fuyoo tu ade panggil die untuk shoot kat tasek shah alam dulu..tapi tak tau bilenye..tapi da kuar iklan,mknenye mmg btol la tu..sonok btol die..siap masuk dalam blog lagi..dan ramai yang tau die akan kuar tv mgu depan..

die ade kenalan..kawan2 yang terlebih dahulu jadi orang tv..ye la..kawan ngan magician2 yang da biase kuar masok tv..sharil fuyoo, ezad magiX..mungkin line nye da ade..cume nak taknak je..

isnin lepas,skali lagi chaoi remind aku pasal program esoknye..selase..die kene gi PJ sbb ade audition casting untuk film terbaru terbitan redfilm..company yang produce K.A.M.I..huhu..mmg tak sangka..die ade send details die through email..n company tu call balik untuk di ujibakat..die ade gak sertakan kelebihan nye iaitu martial artz..tapi sampai kat sane..disuruh jadi mat jiwang..hahah..mmg klaka..aku dari luar dengar chaoi melakonkan watak jiwang tu mengekek gelak sengsorang..sbb seblom masok bilik screen test tu die btol menidakkan untuk berlakon watak jiwang..

"aku kalau kene watak jiwang ni tamo aku..mok aku marah nnt..huhu..ish..geli aku.."

hahahaha..ambik ko..geli sangat..kene gak..tapi aku sbg kawan sentiase sapot ko..dun wori bro..kalo ko jadi orang tv nnt jangan lupe aku..huhuh...

sorang da masok tv..sorang lagi bakal..pasni sape lagi la kawan aku akan jadi orang tv..??

Comments

Popular Posts