Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Persatuan Magician Melayu??

huh..betol ke nie?? smalam aku ngan chaoi ke PAS untuk tgk audition raja lawak musim ke 3..huh..nyampah btol tgk..bukan lawak pun..aku masuk lagi lawak rasenye..ceh..perasan plak..takde yg menarik pun..dan aku jugak berkesempatan untuk usyar kedai magic baru bukak kat tingkat 1 sebelah nagoya tu..'Magic Crew" name kedai nye..emm mael kate mamat yang wat magic tu da 6 tahun wat magic..tak tau le betoi ke idak..kami tgk je die wat magic..melihatkan pade skill die biase je..takde yg dikagumi pun..tapi aku respect la sebab berani bukak kedai magic..kalau aku lom mampu lagi hehe..baru lagi la katekan..sedang asyik melihat aksinye bermagic, terperasan plak brader yang sesame meniage ngan aku kat anggeril mall..brader jual menan tu..rupenye die da cite pasal kami yang ley wat magic.. dan malam tu diwaktu kami berniage di anggerik mall, mamat yang wat magic kat PAS tu datang nak jumpe kitorg..memule igt nk wat pe..rupenye nak knal je..n nak bitau satu projek baek nye..iaitu nak tubuhkan club untuk magician melayu..huhu..ok gak since chinese da ade magician club nye sendri..y not kite org melayu..ley tambah kenalan n pengalaman n ilmu..huhu..so insyaallah pasni akan ade la The Malay Magician Club..huhu..semoga jadi la ye..kalau ade club ni sok aku takkan ketinggalan untuk menjadi ahli.. hmm..majulah magic untuk org melayu..hehe..



Comments

Popular Posts