Followers

Wednesday, June 25, 2014

[ World Cup 2014 ] - Shaheen Si Unta peramal world cup Ecuador Vs France

6/25/2014 05:26:00 PM Posted by Andy Fairuz , , No comments

Setelah beberapa perlawanan telah pun diramal oleh Shaheen Si Unta peramal Piala Dunia 2014 ni, macam-macam keputusan yang telah diperolehi. banyak yang betul. Tapi tidak kurang jugak salahnya. So dah terang bahawa ramalan si Shaheen ni jangan lah kita percaya ya.. Untuk suka- kita tengok boleh la..

Berikut adalah ramalan yang telah dibuat oleh unta ni.



Untuk terlawanan terakhir yang diramal semalam adalah Italy menentang Uruguay yang mana Uruguay telah memenangi perlawanan tersebut dan betullah ramalan Shaheen ni. Jadi untuk perlawanan malam ini di antara Ecuador dan France, jom kita tengok.


Betul ke tidak sama-sama kita nantikan perlawanannya. Game start pukul 4 pagi..siapa yang sanggup tunggu tu boleh la tengok game tu eh..siapa yag lebur tu, tunggu jelah keputusan rasmi esok nya..ok..
Reactions:

0 idea orang lain:

Post a Comment