Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

[ World Cup 2014 ] - Update terkini Piala Dunia 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Walaupun da lama dah bermulanya Piala Dunia edisi 2014 ini, namun aku masih mencari bagaimana nak keluarkan update terkini kat dalam blog aku ni.dan hasilnya berjaya..hehe..kalau korang boleh nampak kat sebelah kanan blog aku ni tertera status terkini setiap perlawanan dan jugak keputusannya. so kepada anda yang mencari status terkini piala dunia tu..boleh la datang sini eh..walaupun da banyak kita jumpa..even cari kat gugel pun ade..hehe..xpa la..sambil baca blog aku ni..boleh tengok latest update world cup 2014 ni..

Korang boleh pilih samada nak tengok keputusan di peringkat kumpulan, 16 pasukan yang layak, suku akhir, separuh akhir hingga ke peringkat akhir. Korang jugak boleh pilih negara mana yang korang nak tengok. Juga boleh tengok statistik setiap perlawanan yang dah berlangsung. Siapa penjaring, siapa yang kena kad, siapa pemain yang ditukar.. segalanya lengkap disini..

Banyak lagi lah..korang jugak boleh tengok info berkenaan negara yang bertangding, sejarah World Cup yang lepas, dan macam-macam lagi lah..pendek kate semua yang anda inginkan di sepanjang World Cup ada kat sini..so boleh la jemput tengok ye..

Comments

Popular Posts