Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Jobdirumah - Betul ke bohong..

Mungkin ramai yang dah buat review pasal Jobdirumah ni..walaupun agak terlambat, namun aku tetap nak buat jugak review ni.. dan pastinya ramai dah mencuba.. ok..bagi anda yang masih tertanya-tanya apakah tawaran yang diberikan oleh Jobdirumah ini satu perkara yang real dan benar atau hanya sekadar satu lagi pembohongan perniagaan internet yang terlalu banyak diluar sana..so ni serba sedikit perkongsian yang boleh aku berikan buat korang semua..

http://jobdirumah.com/ndferuz

 Ok..nak aku nyatakan di sini Jobdirumah bukanlah satu program skim cepat kaya, MLM, scam, money game atau sebagainya yang biasa kita dengar dan lihat di sekeliling kita sekarang ni.. Ia adalah satu solution atau peluang yang di cuba di ketengahkan untuk membuka mata rakyat Malaysia tentang peluang menambah pendapatan dengan cara yang tak biasa kita lakukan namun ia mampu dilakukan..hehe..paham tak??ok baca lagi..

konsepnya mudah..sebenarnya di alam maya kita ni terdapat pelbagai peluang untuk kita menambah pendapatan..dengan hanya bekerja dari rumah..ataupun kat mana-mana sahaja la korang berada..let say peluang kerja tu ada di Australia dan korang berada di Malaysia dan korang nak buat extra income di waktu lapang..so korang boleh dapatkan peluang kerja tu.. tapi apa yang mengekang korang untuk buat kerja tu adalah..korang tak tau pun adanya kerja sebegitu yang boleh korang buat..betul x??

So, Jobdirumah ni adalah platform untuk korang menimba ilmu bagaimana caranya untuk korang tahu dan seterusnya dapatkan pekerjaan tu..dan bila dah dapat korang boleh lah selesaikan pekerjaan tu dimana sahaja korang berada..dengan syarat..

ok..mudahkan??jika anda ada ciri-ciri di atas anda layak untuk mendaftar..Ingin aku tekankan disini..kelayakan di atas memang SANGAT-SANGAT diperlukan ye..kalau tak korang mungkin akan menghadapi kesukaran untuk menyiapkan tugasan anda..

ok seterusnya..bayaran dikenakan adalah sebanyak RM 50..kenapa perlu bayaran..? untuk apa bayaran ni..? dan apa ada pada bayaran ni??ni aku nak cerita..untuk mendaftar sebagai ahli Jobdirumah ni anda perlu membayar sebanyak RM50. apa yang anda akan dapat adalah satu modul step-by-step bagaimana untuk anda mendapatkan job yang bersesuaian dengan anda..dan juga tips-tips berguna untuk anda mendapatkan pekerjaan.. Diingatkan..Jobdirumah tidak guarantee anda akan mendapat job tetapi mereka membantu anda untuk dapatkan job..

Caranya mudah..dengan hanya ikuti langkah demi langkah serta tips yang diberikan..insyaallah anda akan beroleh kejayaan..ok untuk lebih lanjut..korang kena baca dan fahami apa yang disampaikan disini dan mulakan pekerjaan anda sekarang..

Ramai yang telah berjaya..saya jugak mahu berjaya..anda bagaimana..??sebagai rujukan..sy juga banyak merujuk kepada saudara Hasrul Hassan. beliau adalah antara orang yang paling berjaya..

so..jom kita Jobdirumah..

Comments

  1. tgk ramai juga yg join ea... mgkin bg yg tgh menganggur tu atau tggu kerja tetap boleh la buat kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup boleh..sy yang kerja ni pun boleh buat.. :)

      Delete
  2. http://peruserpaid.com/?ref=3004, this site also provide job from home.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts