Skip to main content

Featured

MyPickupTrip

Awal tahun aritu lepas tengok trip yang aku buat ke Korea boleh dikatakan berjaya walaupun dengan sedikit  kekurangan, so aku plan untuk buat lagi trip ke Korea. Tapi lepasni aku tak gerak dengan personal account aku. Aku decide untuk create satu nama untuk aku jalankan semua trip ni. Dan trip-trip yang aku buat bukan setakat ke Korea malah lebih lagi. Nama yang aku pilih adalah "My Pickup Trip - Let's Travel". Sebab kenapa nama ni di pilih kerana masa tu dok sibuk pasal pickup line - ciaaa ciaa ciaaa... so aku ambil perkataan pickup tu dan tambah trip belakangnya memandangkan ia berkaitan dengan trip and travel. Dan trip pertama aku under MyPickupTrip ni adalah ke Seoul, South Korea sekali lagi pada bulan April lalu. Alhamdulillah 2 group yang pergi. 1 group tu memang private group, dan 1 group lagi adalah open group. 12 orang kesemuanya. Memang tak dinafikan terdapat beberapa kekurangan dari segi pengurusan makan, namun pada aku ianya boleh dikatakan berjaya mema

Jobdirumah Nak Bagi Duit Raya

Baru masuk hari ke dua puasa dah ada tawaran duit raya. Macam best je dengar kan. Ya..itulah tawarannya. Tawaran dari Jobdirumah ni adalah terbuka kepada sesiapa yang berminat untuk menambah duit raya tahun ni dengan hanya menyertai cabbaran affiliate dari Jobdirumah ini. Hadiah yang ditawarkan memang agak lumayan. Bolehlah nak buat belanja raya tahun ni.



Ia terbuka kepada sesiapa sahaja yang menjadi agen affiliate & membawa masuk jualan sepanjang bulan Julai 2014 iaitu jualan dari 1 Julai - 31 Julai 2014. Seramai 8 orang yang bertuah bakal memenangi hadiah CASH MONEY dari cabaran ini. Apa hadiahnya??

Hadiah Utama:
Pertama: 1 x RM1000
Kedua: 1 x RM800
Ketiga: 1 x RM500

Hadiah Saguhati:
5 x RM100

Amacam??best tak? So, apa lagi jom la sertainya. Cara Nak Sertai & Menang amatlah mudah:

1: Login ke akaun affiliate Jobdirumah.com di: ( http://agenaffiliate.net/members/login.php )
2: Kalau tak ada, sila daftar percuma di:( http://agenaffiliate.net/ndferuz )
2: Promote Affiliate link anda: ( http://www.jobdirumah.com/ndferuz )
3: Emelkan link affiliate anda kepada mailinglist atau kenalan anda di emel.
- Anda boleh dapatkan emel template di dalam dashboard affiliate, cuma copy template untuk marketing group "JDR - Jobdirumah.com" dan emelkan kepada mailinglist dan senarai kenalan anda.
4: Tak ada kenalan atau mailinglist? Promote guna blog & laman sosial.


Syarat Kelayakan:
Semua affiliate yang berjaya menghasilkan sebanyak minima 20 jualan produk "Panduan JDR" sehingga 12:00 malam 31 Julai 2014 adalah layak.

Pemilihan Pemenang:
Pemenang hadiah Utama akan di kira melalui jualan terbanyak untuk tempat pertama, kedua & ketiga.
Hadiah saguhati pula akan di buat melalui cabutan.

Bayaran Kepada Pemenang:
Para pemenang akan menerima bayaran hadiah terus ke akaun masing - masing 2 minggu selepas tarikh tutup peraduan.

Tarikh Tutup:
12:00 Malam - 31 Julai 2014

Cepat! Anda boleh mula kempen promosi sekarang!

Comments

Post a Comment

Popular Posts